Såhär ser den ut
En lång process med formgivare (favorit-Maria), fotograf (favorit-Magnus), förlag, församlingsmedarbetare och kyrkoråd — och nu har vi en framsida till boken Kyrkkaffe i Paris! Den har fått en undertitel också: Sofiaförsamlingen bjuder in. Skickade precis nyss förstakorrekturet på inlagan. Och så gäller det att hålla ut tills vi har skickat filerna till tryckeriet! Återkommer förhoppningsvis…









