Kyrkkaffeprat

Såhär ser den ut

En lång process med formgivare (favorit-Maria), fotograf (favorit-Magnus), förlag, församlingsmedarbetare och kyrkoråd — och nu har vi en framsida till boken Kyrkkaffe i Paris! Den har fått en undertitel också: Sofiaförsamlingen bjuder in. Skickade precis nyss förstakorrekturet på inlagan. Och så gäller det att hålla ut tills vi har skickat filerna till tryckeriet! Återkommer förhoppningsvis…

Såhär ser den ut Läs mer »

Ett kap

Ska man bli glad eller ledsen när man får ett sådant här meddelande? Karin har alltså bestämt sig för att köpa Kyrkkaffe-böckerna när hon hittar dem på second hand — inte gå genvägen att beställa de nya eller beställa antikvariska exemplar från Bokbörsen eller så. Idag hittade jag nål nr 2 i höstacken. Eller snarare…

Ett kap Läs mer »