Kallt utomhus
Det är så vackert med all snö! Men den som inte har något eget inomhus att gå till får det svårare än vanligt när järnvägsstationen stänger för natten. Ett par av mina kolleger och jag har pratat om vad man kan och bör (och inte kan och inte bör) göra för eller ge till hemlösa…