Klänningsrapport
Nu sys det klänningar för fullt i Loki! Jag berättade ju om ”affärsidén” för några dagar sedan: att alla som vill kan vara med och stötta de sömmerskor och skräddare som Linda snabbutbildade, och att det är så enkelt som att 75 svenska kronor blir till lön för skräddaren, ett stöd för verkstadens fortsättning och,…