Såhär ser den ut

En lång process med formgivare (favorit-Maria), fotograf (favorit-Magnus), förlag, församlingsmedarbetare och kyrkoråd — och nu har vi en framsida till boken Kyrkkaffe i Paris! Den har fått en undertitel också: Sofiaförsamlingen bjuder in.

Skickade precis nyss förstakorrekturet på inlagan. Och så gäller det att hålla ut tills vi har skickat filerna till tryckeriet!

Återkommer förhoppningsvis snart med länk till förbeställningssida.

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *